INSTAGRAM @ IZABIELAA

sobota, 7 grudnia 2013

Sleeping Sun



Ostatnio na blogu królowały spódniczki, dlatego w tej stylizacji powracam do dżinsów. Poszarpane spodnie pasują do tak wielu stylizacji, że muszę zainwestować w jeszcze jeden podobny model. 
Na facebooku pochwaliłam się już dwoma nowymi sweterkami z FRONT ROW SHOP (przejdź do sklepu). Pierwsza rzecz na jaką zwróciłam uwagę, gdy dostałam przesyłkę, była wysoka jakość rzeczy. 
Mam kilka pomysłów na ich połączenie. Ten, który mam w dzisiejszej stylizacji pełni rolę dość klasyczną, ale sądzę, że w połączeniu z rockowymi dodatkami może wyglądać oszałamiająco! :)
Całość doprawiłam naszyjnikiem z ROMWOMEN (przejdź do sklepu).


Sweterek do nabycia: tutaj

SWETEREK - FRONT ROW SHOP  |  SPODNIE - OASAP | NASZYJNIK - ROMWOMEN  |  SZPILKI - ALLEGRO.PL





Ahh ! Już za tydzień wracam do Polski ! Jestem baaardzo podekscytowana. Wiele z Was pyta mnie gdzie obecnie przebywam. Przez ostatnie 3 miesiące mieszkałam w Salamance, gdzie odbywałam praktyki w szkole języka hiszpańskiego dla obcokrajowców. Dodatkowo uczyłam się w tutaj hiszpańskiego :)
Mimo, że pogoda jest tu zapewne znacznie lepsza niż w Polsce to już tęsknie za rodziną, przyjaciółmi i pierogami :D 

Ja powoli zabieram się za pakowanie, a Wam życzę udanego weekendu!

Share:

66 komentarzy

  1. Love how you rock that outfit

    gaby-acentralamericangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweterek :)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. W sam raz na weekend ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodnie ;d
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny zestaw:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie. ;)
    http://xxtinaaaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam potargane jeansy

    OdpowiedzUsuń
  9. Really pretty :)
    I like your jeans :)

    hugs
    Svetlana from Lavender Star

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy i świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek bardzo ładny ! Świetna stylizacja !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. u jakiego sprzedawcy kupiłaś takie świetne szpilki? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudnie wyglądasz! :3
    piękny ten sweterek :)
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. it's no surprise to me that you look gorgeous! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, fajny blog
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam ale komentarze mile widziane. Obserwujemy?
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne spodnie. Mnie ostatnio zrobiły się takie przez przypadek, nudziłam się i trochę je skubałam, i po godzinie wyglądały tak jakby były tak specjalnie zrobione :)
    Achhh, dodałam do obserwowanych.Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. A już chciałam się pytać czy nie jest Ci zimno w tych bucikach... pozazdrościć pobytu w Salamance, przyjemne z pożytecznym :) Dopiero teraz rozumiem, skąd ten letni zestaw :) hehe Uwielbiam poszarpana jeansy, sama mam ich kilka par w swojej szafie :) CZekamy na zestaw w wersji rockowej, o którym wspominałaś w poście, jestem mega ciekawa :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. love those shoes!!

    xxoo,
    nikki

    www.dreaminneon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny zestaw, spodnie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice look!
    Kisses from:
    frontlow.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja - takie połączenie luzu z elegancją i kobiecością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie najfajniejszy element to spodnie :) zapraszam do mnie na ciuchowe łupy

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się i spodnie i sweterek :) Na pewno będzie wyglądał fantastycznie w rockowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. you look simple bit chic
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz :) Język hiszpański mnie fascynuje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie :) masz cudowne kości policzkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz fantastycznie !
    Pozdrawiam:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Marvelous look!!! Great photos. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  30. Love your heels and jeans, amazing photos dear!
    Lilbourne

    OdpowiedzUsuń
  31. wow stunning look! you look so fabulous and your necklace is so beautiful :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne buty, jednak nie było Ci zimno? :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta koszulka w pasy jest wspaniała <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweterek śliczny :) i dzięki za odwiedzinki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz :)) świetny blog, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz przepiękne włosy moja Imienniczko:) długo czekałaś na przesyłkę z Front Row?

    OdpowiedzUsuń
  37. masz piękne włosy ! :) a w swetrze wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niby zestaw jest prosty, a wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  39. You look absolutely stunning dear! I love, love, love your jeans and they suit you so much! Love how chic and simple this outfit is, gorgeous heels! Wish we had such a lovely weather over here!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  40. Great set!!!you can never go wrong with jeans and top!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze ! ;)
Thanks for comming here and for all your comments! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
© IZABIELAA | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig