INSTAGRAM @ IZABIELAA

niedziela, 27 września 2015

BRATKI

"Człowiek konsekwentny wierzy w przeznaczenie, człowiek kapryśny w przypadek"
- Anthony Robbins 


Jak niedziela to musi być elegancko. Jak elegancko to sukienka  za kolano i szpilki. Jak sukienka to tylko z ROMWE (click). Wiecie, że w tym sezonie umiłowałam sobie długość sukienek oraz spódnic 3/4 Kwiatowy motyw sprawia, że myślami wracam do cieplejszych dni, ale niestety zimne powiewu wiatru zmusiły mnie do założenia na wierzch ramoneski. 





SUKIENKA - ROMWE (click)  | SZPILKI - NO NAME | RAMONESKA - EBAY


Share:

38 komentarzy

  1. cudowna sukienka :)
    wyglądasz w niej obłędnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka! Uwielbiam kwiatki. ;)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę elegancka sukienka a wszystko razem pięknie i kobieco wygląda ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz!:*
    Może wspólna obserwacja? :3 Daj znać u mnie w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie, podobna widziałam na Vubu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna jest ta sukienka! Strzal w 10!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna. jak dla mnie nieco przydługa. jestem niska i wyglądałabym komicznie ;) ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz fantastycznie

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, jestem chyba bardzo zmęczona, bo przeczytałam nie bratki, a prątki [sic!] ;P

    Ale bratki są - to odetchnęłam ;P

    Pięknie Ci w tych bratkach - przecudowna jest ta sukienka.
    I na pewno oryginalna :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze, to mogłaby być trochę krótsza. ale to moje zdanie, taka długość dodaje Ci lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a very pretty dress.. so happy with all the colours! :)

    Love those heels too! All in all, you're looking gorgeous! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka śliczna jednak nie moja długość, ale Tobie w niej pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz urocz sukienkę;) pięknie w niej wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz niesamowicie dziewczęco w tej sukience, która swoją drogą jest naprawdę piękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna stylizacja :) Jesteś bardzo piękna, uwielbiam Twoją urodę i jakie tworzysz stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie Ci w niej! Ale dla mnie mogłaby być przed kolano ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! A ty świetnie się prezentujesz! kolor szpilek obłędny, a ramoneska nadała zestawieniu trochę luzu :> bardzo na + :)

    OdpowiedzUsuń
  19. długość sukienki mnie urzekła ! z ramoneską wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful^^

    New post ☆ CNDirect
    If you follow my blog, I follow your blog too, write about it~

    OdpowiedzUsuń
  21. pretty dress!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Boska jest ta sukienka i jaka długość fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ta sukienka jest przepiękna ! :) :) uwielbiam takie wyrazne i zdecydowane kolory <3
    Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze na zestaw typowo letni, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/

    29,67$
    moge liczyć na to samo u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kwiatowe motywy są bardzo wdzięczne, ale ja coś nie za bardzo się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blogi zdjęcia ;)
    Obserwacja za obserwacje? Daj znać u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Z kurteczką tworzy świetny zestaw. Bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gorgeous floral dress! You are elegant and feminine!
    Take a look on Talis.ro for other beautiful dresses!
    http://talis.ro/evening/rachel-dress/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze ! ;)
Thanks for comming here and for all your comments! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
© IZABIELAA | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig