INSTAGRAM @ IZABIELAA

wtorek, 13 października 2015

Never Know

"Albo odnajdziemy drogę, albo ją zbudujemy"
- Hannibal


Pogoda nas nie rozpieszcza. Ja też się rzadziej pojawiałam przez całą masę obowiązków. Nie oznacza to jednak, że zapomniałam o blogu ;)
Nadeszła już prawdziwa, jesienna słota. Zachmurzone niebo, z którego spadają krople deszczu, podmuchy wiatru wiejące nam w twarz, stają się codziennością.
W takie dni idealnie sprawdzają się parki, ciepły sweter i wygodne buty. Niestety w mojej szafie brakowało wygodnych sportowych butów. Mam masę szpilek, kilka par botków i kilka balerin, ale nic co nadawało by się na ten przejściowy sezon. Na szczęście w Zarze Kids, na chłopięcym dziale, udało mi się upolować fajne trampki za kostkę.







PARKA - PRIMARK |  JEANSY - PULL&BEAR | SWETER - ROMWE (click)  
|  TOP - NO NAME | TRAMPKI - ZARA Kids
Share:

24 komentarze

  1. Mnie się tu bardzo podoba ten sweter - w sensie, że to wystawanie go spod rękawów kurtki i jej kołnierza :)

    To zawsze bardzo ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz genialnie! przepięknie, kurtka mi się bardzo podoba
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encanta el outfit entero!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful your outfit ;)
    Xoxo,
    http://fashionfinissima.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta brązowa, jesienna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz!
    Już po woli przestawiamy się na "cebulkę", inaczej idzie zamarznąć w taką pogodę!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz ! kurtka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. love this look! So perfect and cosy for that chilly day out :) Cant believe the coat is from Primark!

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zestawy na "cebulkę" :-) Trampki i kurtka super<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) dziękuje za odwiedziny i komentarz :* zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie, bardzo, bardzo w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny zestaw:) bardzo w moim stylu! super kurtka:)
    pozdrawiam!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A w mojej szafie brakuje własnie parki, bo sportowe buty mam :) Twoja parka jest świetna- ladny ma kolor, moje miodowe timberki idealnie by do niej pasowaly :) hehe
    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie bluzki, spódnicy i naszyjnika Dresslink oraz pod postem propozycji płaszczy z Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey sweetie,

    thank you for visiting and commenting my blog,
    I love your casual but nice look here ! ^^

    xoxo from Paris

    http://www.mathildesdaily.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjecia i stylizacja bardzo w moim stylu
    http://nixstaystrong.blogspot.com/2015/10/roczek-believe-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz. :)
    Szary sweterek jest wspaniałym rozwiązaniem nie dość,że dodaje stylizacji uroku,to w dodatku ochrania przed utratą ciepła. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/katowice.html

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny zestaw na chłodne dni :)


    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw. Idealny na tą pogodę. Mimo, że nas nie rozpieszcza, to jesień jest piękna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjecia ;) Slicznie wygladasz ;)

    mixersis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze ! ;)
Thanks for comming here and for all your comments! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
© IZABIELAA | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig