INSTAGRAM @ IZABIELAA

czwartek, 5 listopada 2015

O mnie się nie martw

“It looked like the world was covered in a cobbler crust of brown sugar and cinnamon.” 

 

Piękną jesień mamy w tym roku. Kolorową i słoneczną - zazwyczaj :) Dlatego korzystam póki mogę i ciągle jeszcze staram się narzucić na siebie jaśniejsze kolory. W tej stylizacji zdecydowanie pierwsze skrzypce gra ramoneska, w pomarańczowym wręcz kolorze. Tutaj niestety zakupy w sieci okazały się minusem, gdyż kurtka według opisu i zdjęć w ROMWE (click) ma inny, brązowy kolor. Mimo więziennego odcienia mojego okrycia wierzchniego zaryzykowałam i postanowiłam się do niego przekonać i wyjść w niej do ludzi :)





KURTKA - ROMWE (click)  | SPODNIE - NO NAME  |  SWETER - OASAP


Share:

41 komentarzy

  1. Gorgeous! Such a lovely casual look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że ogród bernardyński nie tylko mi przypadł do gustu ;)
    Ślicznie wyglądasz, podobają mi się spodnie ładnie komponują się z resztą.
    Zapraszam do mnie na bloga, będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz http://worldbymyy.blogspot.com/2015/11/emu.html
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie dobrałaś i mocny kolor i wzór spodni! Do tego świetne buty, ślicznie wyglądasz jak zwykle. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia!

    ________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie są minusy kupowania ciuchów u Chińczyka ;P
    Ale moim zdaniem ta kurtka ma bardzo fajny odcień!
    Dobrze Ci w nim, więc bardzo dobrze, że nie tylko do ludzi wyszłaś, ale że i na zdjęciach ją uwieczniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. That jacket is absolutely beautiful! I love this fall outfit :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing jacket! Love the mix of colours!

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się stylizacja , zdjecia super ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja. Buty najlepsze ^^

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A kurteczka jest zamszowa?

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice look!
    xx

    Eli

    www.acurlystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super buty :) jak i cała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak kolorowo i jak ślicznie ♥ koniecznie muszę kupić sobie taką kurteczkę ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. całość wygląda świetnie, najbardziej mnie urzekły buty (sama się na takie czaję ) i sweter :)
    Twój blog bardzo trafił w mój gust, dlatego też dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous look - love that jacket!
    xMC
    http://mc2squared.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne zdjęcia! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor tej kurtki - jest taki wyrazisty i inny niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :) Idealne buty, po prostu się w nich zakochałam , cudowne ! <3 zazdroszcze !
    http://cosmetyczneigraszkiewelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz ^^
    grlfashion.blogspot.com
    Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w poście ?:*
    bardzo prosze ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne buty!
    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW I LOVE YOUR BLOG !!! And you look so pretty !!

    would you like to follow for follow ?? i would love to. Let me know on my blog if you follow, i will follow you surely !!
    MakeUpNtrend






    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie - kolor znacznie intensywniejszy, ale wyglądasz w nim bosko! Świetne zdjęcia, ładne bokeh!

    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka i buty są przepiękne!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :
    www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. perfect jacket. Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice booties and pants!!
    xx

    www.acurlystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestawienie idealne na jesień! Świetnie w nim wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie, uwielbiam ogrody Bernardyńskie! Świetna kolorystyka ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Great outfit, love the pants!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Ej, ta kurtka nie ma jakiegoś strasznego koloru!
    Jak dla mnie genialny sweterek.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze ! ;)
Thanks for comming here and for all your comments! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
© IZABIELAA | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig