INSTAGRAM @ IZABIELAA

piątek, 5 lutego 2016

Tassel Skirt

"The purpose of life is to live it, to taste experience to the utmost, to reach out eagerly and without fear for newer and richer experience."
- Eleanor Roosevelt


Mam dziś dla Was set składający się z dwóch nowości, które skradły moje serce. Szczerze Wam się przyznam, że ostatnio mam szczęście do zakupów ;) W ostatnim czasie w moje ręce wpadły wiązane botki ze Stradivariusa. Przez długi czas nie mogłam się przekonać do botek z odkrytymi palcami, ale ten model tak ładnie leży na stopie, że nie mogłam się powstrzymać przed zakupem. Bardzo ładnie wyglądają do spódnicy, czy sukienki, nie przytłaczając jej za bardzo. 
Drugą zdobyczą jest frędzlowana spódnica z ROMWE (click), która marzyła mi się już od pewnego czasu. Pięknie się prezentuje i bardzo przyjemnie nosi. Zestawiłam ją z prostym T-shirtem w paski, na który narzuciłam czarną ramoneskę.







SPÓDNICA - ROMWE (click)  |  T-SHIRT - ROMWE (click)  |  BOTKI- STRADIVARIUS  |  RAMONESKA - NO NAME
Share:

17 komentarzy

  1. so different yet so stylish! I love it :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jest ta spódnica, bardzo ładnie też ją zestawiłaś!
    Prezentujesz się niesamowicie oryginalnie, Izo!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetną spódnicę i fajnie ją połączyłaś;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już tą spódnicę na stronie sklepu, ogólnie jest fajna, również się nad nią zastanawiałam, jednak ostatecznie zrezygnowałam, gdyż trzeba przyznać, że frędzle dziwnie się układają. Na zdjęciach w sklepie są idealnie proste, wyprasowane, w rzeczywistości jednak różnią się od tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygladasz , śliczne buty <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te botki i pięknie się prezentują! Uwielbiam taki model botków :-) Spódnica z frędzlami jest świetna i podoba mi się połączenie z ramoneską i prostym topem w paski :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie już wiosennie :) Super stylizacja na takie właśnie cieplejsze dni :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ta spódnica, wyglądasz przepięknie!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany jaka piękna! <3 Cudownie wyglądasz!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zestaw jest idealny! Świetnie połączyłaś kolory, tkaniny, frędzle i paski, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze ! ;)
Thanks for comming here and for all your comments! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
© IZABIELAA | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig