INSTAGRAM @ IZABIELAA

piątek, 6 maja 2016

Wear your boyfriend jeans

"The best preparation for tomorrow is doing your best today. "
- H. Jackson Brown, Jr.


Od półtora roku szukałam takich przetartych spodni w stylu boyfriend, aż w końcu się udało :) Wyzwaniem nie stanowiło znalezienie fajnego modelu, bo tych sieciówki oferują sporo. Problemem było znaleźć takie, w których bym nie utonęła. Po przymierzeniu dziesiątek par i zwątpieniu w powodzenie mojego planu, znalazłam niemal idealny model w Zarze ;) 

Dziś jeansy zestawiłąm bardzo klasyczne - z białą,  elegancką bluzką i szpilkami nude. 






JEANSY - ZARA |  BLUZKA - ROMWE  | SZPILKI - DEEZEE
Share:

14 komentarzy

  1. love that quote and love this look!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak ładnie zestawiłaś tę uroczą bluzkę!

    Prześlicznie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely look dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie! Bardzo podoba mi się ta delikatna góra, która pasuje do charakter spodni

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta stylizacja przede wszystkim za to, że masz świetne spodnie;) bluzeczka również urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie podarciuchy! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie podarciuchy! ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Boyfriendjeans to jeden z modeli spodni,które na pewno mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny look. Luźno i klasycznie to mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ;*
    http://worldbymyy.blogspot.com/2016/05/floverzxflux.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz , masz piękna koszulke <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze ! ;)
Thanks for comming here and for all your comments! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
© IZABIELAA | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig