INSTAGRAM @ IZABIELAA

niedziela, 5 czerwca 2016

Rower

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving."
- Albert Einstein

Ten weekend jest dla mnie wyjątkowo leniwy, ale tego właściwie potrzebowałam. Skorzystałam również z idealnej pogody i wybrałam się na rower. Jest to idealna forma relaksu, ale również świetnie sprawdza się jako aktywność fizyczna. 
Jak wiecie zalet jazdy rowerem jest sporo, wśród nich można wymienić:

  • uśmiech - jazda rowerem dostarcza nam sporo endorfin, które korzystnie wpływają na nasz dobry nastrój,
  • wzmacnia nasze mięśnie pupy oraz nóg i modeluje te części ciała,
  • poprawia kondycję,
  • rowerem przemieszczamy się szybciej niż pieszo i spalamy więcej kalorii,
  • nie musimy płacić podatków za parkowanie ;)
  • nie stoimy w korkach,
  • rower jest eco-friendly.
Tak więc zachęcam Was do odkurzenia swoich pojazdów i wykorzystania tych ciepłych dni do popedałowania.











SPODENKI - STRADIVARIUS |  TOP - ROMWE (click)  |  BALERINKI  - H&M
Share:

13 komentarzy

  1. Jakie świetne szorty. :) Ja niestety nie mam za bardzo jak jeździć na rowerze, bo mam same górki obok domu.


    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W upalne dni jest na pewno przyjemniejszą formą przemieszczania się niż samochód
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardziej preferuję jazdę na rolkach, bo roweru niestety nie mam:<
    piękne spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a lovely relaxed, casual look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd się przyznać, ale ja nie posiadam roweru ;P
    I słabo na nim jeżdżę - ostatnio jeździłam rowerem jakieś dziesięć lat temu ;P

    Świetne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  6. that is suchhhh a pretty bike! :) loving the outfit too!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Adorei o look! As fotos estão muito legais!
    www.desesperofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! These shorts are so lovely
    You have a interesting blog. I hope you will like mine
    a lot of kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  9. really nice look! I love the shorts and you have beautiful legs!! xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze ! ;)
Thanks for comming here and for all your comments! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
© IZABIELAA | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig