INSTAGRAM @ IZABIELAA

wtorek, 7 czerwca 2016

UP & UP

"Success - keeping your mind awake and your desire asleep."
- Walter Scott


W tym sezonie szczególnie upodobałam sobie spodnie typu boyfriend. W połączeniu z obcisłym topem i szpilkami tworzą idealny set na co dzień. Ta para spodni pochodzi z ROMWE (click) i jak się okazało były na mnie zbyt luźne. Szybko jednak postanowiłam zrobić z tego użytek i teraz będą mi służyć jako boyfriendy, z czego jestem niezmiernie zadowolona.






SPODNIE - ROMWE (click)  | TOP - H&M  |  SZPILKI - DEEZEE
Share:

17 komentarzy

  1. This is such a gorgeous outfit! I absolutely love the colour of that top. And you can never go wrong with a pair of distressed jeans. Fab!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Genialna stylówka

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli te spodnie naprawdę miały być bardziej dopasowane, to ja jestem zdania, że całe szczęście, że przyszły za duże - nie wyobrażam ich sobie w innym wydaniu!

    ani Ciebie w nim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podarte jeansy chyba nigdy mi sie nie znudza, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. loving this look! the jeans are stunning!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  6. such a smart outfit
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Love how you hace combined that red top!
    Xx

    Eli

    www.acurlystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cute and comfy look. I really love the jeans. xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz !
    Świetne spodnie
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny secik ;) lubię takie topy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely jeans is my favorite kind of outfit too!
    Please take a look on MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/rochii-negre-scurte-pentru-o-vara-feminina/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie trochę w stylu mum jeans :) Bardzo mi się podoba!

    www.valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze ! ;)
Thanks for comming here and for all your comments! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
© IZABIELAA | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig